piątek, 1 stycznia 2021

1# Nowy rok - nowy blog - nowa ja! A jak!

Witam w tym nowym miejscu. W moim małym centrum dowodzenia, gdzie będę opracowywać plany i strategię na realizację marzeń i celów. Wonder Woman - nowa nazwa bloga zainspirowana komiksową postacią. Niedawno ktoś żartobliwie mnie tak nazwał i pomyślałam, że to może być miła inspiracja i dobry motyw przewodni na bloga. Wonder Woman - wspaniała kobieta - taka jak ja, ty.. Każda z nas jest wyjątkowa, każda ma indywidualny zestaw "super mocy". Cała sztuka to wykorzystać pełnie swojego potencjału. Nie zmarnować szansy którą zesłał nam los. Chciałabym żeby właśnie taka myśl przyświecała mi przez wszystkie dni tego nadchodzącego roku. Nie marnować czasu, nie marnować siebie, nie marnować życia. Pozbywać się ograniczeń, być szczęśliwą, wspierać innych. 
Jeśli chodzi o konkrety, wytyczyłam sobie 10 postanowień na ten rok. Wiem, że nie wszystkie uda mi się ogarnąć od razu. Ale chcę o nich pamiętać cały czas i skrupulatnie się z nich rozliczyć. Dlatego wypisałam je sobie po prawej stronie, żeby wciąż je widzieć i zrobiłam zakładkę - monitor postanowień gdzie będę się z nich rozliczała. Nawet jeśli nie będę mieć czasu na dodanie notatki, to chociaż zaznaczę jak poszła realizacja postanowień. Dziś na tyle, mam jeszcze wiele myśli ale dosłownie padam na twarz. Dopiero o 21 wróciłam z pracy.. Całe szczęście jutro już weekend. Naprawdę mi się przyda po tym morderczo pracowitym zakończeniu i otwarciu roku. Mam nadzieję że do jutra. Ciao! :*

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji celów. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sposób w jaki piszesz i powiedziałam Ci to już kilka lat (?) temu kiedy przeczytałam Twój pierwszy wpis, także niesamowicie się cieszę, że założyłaś coś nowego. Jeśli chodzi o postanowienia to ostatnie szczególnie przypadło mi do gustu, nawet sama zamierzam coś takiego wprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło się czyta, tyle pozytywnej energii u Ciebie, mam nadzieję, że nie opuści Cię ona nie tylko do końca roku, ale też będzie trwała w kolejnych latach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z nowym blogiem :) to 1 zdjęcie powyżej, Wow, ale nogi! Marzę o takich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia zatem w realizacji postanowień. Nowy rok, nowy początek, nowe możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Super szata graficzna bloga

    OdpowiedzUsuń